Tema: Re: kur perkat kokybiskus virtuvinius peilius?
Autorius: bbd
Data: 2009-10-13 14:37:30
fiskarsai geri tik tuo, kad ta plastelina galima greitai "pagalasti" su
fiskarso galastuvu - 80% chebrai to uztenka ir as juos pateisinu, bet is
principo plienas ten chrenovas :) na, ir rankenos pas juos puse pifo :)
toliau eina victotinox - komplekta is 3 peiliu (jei su plastikine rankena,
su medine - brangiau) galima susirinkti mazdaug uz ~200-300Lt, sitie biski
kietesni - "galasti" galima irgi su fiskarso galastuvu, bet reciau.... jei
dar reciau norisi galasti - duodat man :)
keramikiniu minusas - trapus (bijo kietu produktu, kritimu ir panasiai),
pagalasti be sansu... drebeti del peilio - ne man :)
kas eina toliau pagal kaina ir kokybe... vargu ar kam to reikia :) bet kokia
savaite pasinaudojus - bus aisku patiems

o siaip - verta paskaityti cia:
http://www.knives.lt/index.php?option=com_content&task=view&id=75&Itemid=0
http://www.knives.lt/index.php?option=com_content&task=view&id=81&Itemid=0
http://www.knives.lt/index.php?option=com_content&task=view&id=82&Itemid=0