Tema: Re: kur perkat kokybiskus virtuvinius peilius?
Autorius: Romas
Data: 2009-10-14 10:25:07
o tu pabandyk, as irgi kalbu apie virtuvini SEFO peili, mokejau virs 100Lt, tai
uztenka du kart
perbraukti ir viskas ,ir per kokius 4 metus tas peilis astrus, astrus.
siais metais kolektyvas Norge issprende - Rapala visgi geriau dideliai zuviai, mazom
menkem
apie 5 kg patenkinamai dirba Fiskars,

romas