Tema: Re: kur perkat kokybiskus virtuvinius peilius?
Autorius: bbd
Data: 2009-10-13 14:51:44
"BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message
news:hb1p7i$hhq$1@trimpas.omnitel.net...

> Čia ką turi omeny? pergrūdinsi geležtę? :)

uzgalasiu taip, kad ilgiau isliktu astrus... situ "domochoziauku" galastuvu
(a'la fiskars) principas toks, kad uzgalasti peili nesukant sau galvos...
peili reikia galasti su akmenukais, po to ant dirzo su goi pasta ir t.t. ;)

> Pateisinama toks reikalaujamas atsargumas, kuomet iš to duoną uždirbi.
> Pvz. profesionalios kirpėjų žirklės taip pat labai "bijo" nukritimo ant
> kieto pavirščiaus. Po rimtesnio kritimo teigia, kad gali keisti į naujas
> žirkles...

aisku, nera snekos - keramikiniai pjauna afigiennai, bet tie ju minusai....
be to profesionalus vyrejai vis del to naudoja plieninius peilius, kuriu
komplekta renka ne veinus metus :) zirkles - taip... keramika veza :)