Tema: Re: kur perkat kokybiskus virtuvinius peilius?
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-14 09:50:17
"Romas" <rk@centras.lt> wrote in message
news:hb3rk5$cu6$1@trimpas.omnitel.net...
> gal pries 10 metu pirkau Rapala file peili, pirkau gera, su kauline
> rankena
> monograma ir t.t, pasiklausiau - kuo galasti ??
> parode, tai ir nusipirkau file peilio galastuveli, tokis plastmasinis ,
> forma- drugelis
> turi dvi ispiovas , ten smulkus deimantinis (tipo) abrazyvas.

Romanai,Tu lygini nepalyginamus dalykus: Tu sneki apie minksto plieno
filiavimo peili ir keramikini galastuva jam,o cia eina kalba apie
virtuvinius peilius.
Kaip supranti,peilius pirkome ten pat,tai ir galastuviuka toki pat turiu.Bet
kiek rozu bandziau su juom pagalast virtuvinius Fiskars peilius,jie taip
gerai nepasigalanda,o ir esu pastebejes,kad net nusimusineja uzgalandinimo
kampas.
P.S.Kas be ko tas Fiskars /Gerber filiavimo peiliukas,kuriuos kazkas is Tavo
draugu parupino,pries kelione i NO,yra gerokai astresnis tiek uz pacias
Rapalas,tiek ir uz tuos pobrangius J.Marttiini/Rapala meistro ranku darbo
filinius peilius.