Tema: Re: jojotos garso izolecyje
Autorius: Petras Jurbarkas
Data: 2019-08-12 11:03:26
Nu ir ta gamykline dar kartais buna kreivoka, pvz golfas liuks veikia,
uzgesini, uzkuri, jokio pasikeitimo susijungime su telefonu ir radijo
veikime, bet captur sugalvoja kiekviena karta uzkurus varikli ijungti
radija, nors buna uzstatyta ant bluetooth uzgesinant.

Pritariu, kad laisvu ranku iranga ir automatas yra butinas dalykas,
vienai pazistamai 50+ moteriskei tai nuo mechanines audi sankabos
spaudinejimo, kojos operacija reikejo daryti, tai vien del sveikatos
gerai automatas.

--
-
Petras Jurbarkas