Tema: Re: jojotos garso izolecyje
Autorius: Caponi
Data: 2019-08-06 23:00:03
Nu blet. Kad pas skirtingas mašinas yra skirtinga garso izoliacija aš
neginčiju. Bet tema buvo apie tai, kad tarp vidinės durelių dalies su
visom izoliacijom (ar beveik be jų) ir durelių skardos yra elementari
tuštuma net ir pas prabangiausius vokiečius ir dėl to iš durelėse
sumontuotų dinamikų garsas puikiausiai išvibruojamas į automobilio
išorę. Ar dabar daėjo?

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC