Tema: Re: jojotos garso izolecyje
Autorius: RaR
Data: 2019-08-09 16:54:27
Už kokybe negarantuoju, bet girdi. Aišku, kad yra skirtumas ar
mikrofonas prie lūpų, ar jis gaudo visus garsus garsus mašinoje - čia
įtakoja ir greitis, garso izoliacija ir pan., tad kalbėdamas turi
atsižvelgti, kad tavo balsas konkuruoja su visais aplinkiniais garsais.
Bet važiuojant kam nors paskambinti telefonu be įrangos tai žiauriai
nepatogu. Jau kai netgi žinai kam reiks skambinti pvz, šlagbaumui
pakelti - įsidedu ragelį į laikiklį, atsidarau adresatą, kuriam
skambinsiu, tada privažiuodamas reikiamą vietą pabaksnoju ekraną kad
įsijungtų ir tada jau baksteliu skambinti, bet ir tai ikona gan maža,
reikia nukreipti dėmesį nuo kelio, kad pataikytum. Kitu atveju -
privažiuoji šlagbaumą, sustoji, krapštaisi kol paskambini, lauki kol
atsidarys. Su įranga gi baksteli ekranę į gana nemažą nuotrauką ir
viskas. O kam nors nepasiruošus paskambinti instensyviai vairuojant be
įrangos - tai jau virš mano sugebėjimų.