Tema: Re: jojotos garso izolecyje
Autorius: RaR
Data: 2019-08-08 16:42:27
Labiausiai tai užknisa, kai nėra tos įrangos. Štai pastaruoju metu tenka
pavairuoti tokį senuką, kuriame jos nėra, tai iš esmės dalykas, kurio
labiausiai trūksta. Po to eina automatas, galinio vaizdo kamera, na o
visokie parkavimosi davikliai ir kt. jau eina po to. Pradėjau žiūrinėt
visokias įrangas, bet supratau, kad vienintelė iš tikrųjų patogi - kur
valdymas centrinės panelės tapšnoklyje, t.y. gamyklinė. Nors šlagbaumo
atidarymo problemą šiaip taip išsprendžiu ragelį laikydamas laikiklyje,
susišnekėti jau vargas. Tuo tarpu su gamykline įranga nekyla problemų
girdėti nei man, nei pašnekovui. Aišku, jei murmėsi sau panosėje - tai
pašnekovas nelabai ką girdės, reikia tai turėti omeny.