Tema: Re: jojotos garso izolecyje
Autorius: Caponi
Data: 2019-08-07 01:08:30
Aš šiaip pirmam savo poste tik konstatavau faktą ir juo pagrindžiau tą
spec. efektą, kad per durų kolonėles sklindantis garsas gerai girdimas
lauke ir nesiūliau niekam nei kažko prikimšt, nei išimt. Apie
vibroizoliaciją, kuri yra viena iš sudedamųjų triukšmo izoliacijos
dalių, gal dabar nepradėkim, bo tema pakankamai plati ir su dx niuansu,
bet kokiu atveju tokiam pavidale ir tam kiekyje, kuris yra ant silkės
gamykliškai, ji praktiškai nedaro beveik jokios įtakos minėtam iš durų
dinamiko sklindančio garso patekimui į išorę (tiesiog ne tam tikslui ji
skirta) ir nekeičia fakto, kad durelių vidinio tūrio didžioji dalis -
tuštuma.

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC