Tema: Re: jojotos garso izolecyje
Autorius: RaR
Data: 2019-08-10 11:54:44
Nežinau kaip ten padaro nepatogiai, nebent ekranas labai mažas. Pas mane
- vienas fizinis mygtukas perjungimui į phone, po to spaudi ant vienos
iš penkių nuotraukų/užrašų. Perslinkti ekraną kitiems penkiems irgi
jokių problemų. Galiausiai, jei reikia rečiau naudojamų, persijungi į
adresų knygą ir paskrolini kiek reikia, įrašai pakankamai dideli, kad be
vargo pataikytum važiuojant. Be problemų ir žinutes skaityti. Rašyti jau
kiek sudėtingiau, bet trumpas sustojus patogiau, nei traukti ragelį.
Aišku, viską galimą valdyti ir mygtukais ant vairo, tiesiog pakankamai
patogu valdyti per tapšnoklį dešine ranka, ypač kai automatas. Tai čia
su 6,5" ekranu, o kai jis didesnis, tai viskas dar patogiau.