Tema: Re: Siūlo, kad žalias nemirksėtų
Autorius: Bronco
Data: 2019-06-25 22:27:02
On 2019-06-18 17:48, etikmat wrote:
> dabar, kai turim rezultata (mina gaza per mirksinti zalia), sprendziama
> naikinti mirksinti zalia. absurdas. zalia ir anksciau mirksejo, bet
> nekildavo mintis gazuoti.

Gal tu čia apie save kalbi, pvz. man kai tik tas dalykas kadaise buvo
įvestas, tai nuo to momento ir kildavo noras "mint tapkę" :). Čia
elementari žmonių psichologija - kiekvienas žmogus stengiasi pagal savo
galimybes išvengti nemalonių jam situacijų, o stovėjimas prie šviesoforo
ir yra tokia situacija. Todėl didžioji dauguma automatiškai didina
greitį, kad tik spėt "pralėkt" ir nestovėt.

Reik naikint tą mirksėjimą ir problem solved.