Tema: Re: Siūlo, kad žalias nemirksėtų
Autorius: DK
Data: 2019-06-11 13:03:48
Draudimo bendrovei apie avarijos aplinkybes.
Kažkaip tu viską selektyviai matai, tai vienoje diskusijos gijoje tu
pastebi, kad "pusė spaudžią gazą, pusė stabdo per anksti" (suprask tu
tarp 1% tų, kurie visada nugali instinktus), tai kitoje gijoje įjungi
"durnių". C'mmon.
Mano klausimas yra aukščiau. Pabandyk įsivaizduoti realią situaciją
mieste, judant srautui. Dar prie to pačio nulipk nuo pjedestalo ir
pabandyk pažiūrėti tų likusiųjų akimis, kur "pusė spaudžią gazą, pusė
stabdo per anksti". Aš asmeniškai intuityviai jaučiu, kad panaikinus
mirksintį žalią signalą Vilniuje ir Kaune padaugės eismo įvykių. Aišku,
mano intuicija nėra empyriniai duomenys.