Tema: Re: Siūlo, kad žalias nemirksėtų
Autorius: Lapinas
Data: 2019-06-12 12:40:24
Žiūrėkit vyrai,
ši diskusija labai puikiai parodo, kad mirksiukus reik naikint, nes labai
kardinaliai išsiskiria nuomonės ką daryt kai jų neliks.
Realiai net ir drambliui aišku, kad KET yra numatyta kaip elgtis užsidegus
geltonam signalui ir 100 procentų nevilniečių mokės be mirksinčio apsieiti.
Tik pas vilniencus išsiugdęs refleksas spaust gazą kai mirksi žalia ir spirt
per stabdžius jei pamato geltoną.