Tema: Re: Si?xlo, kad ?alias nemirks?t?
Autorius: Petras Jurbarkas
Data: 2019-06-11 12:17:26
29. Jeigu šviesoforo arba reguliuotojo signalai draudžia važiuoti per
pėsčiųjų perėją, vairuotojas privalo sustoti prieš kelio ženklą „Stop“
linija“ ir (ar) „Stop“ liniją, šviesoforą, o jeigu jų nėra, – prieš
pėsčiųjų perėją. Vairuotojams, kurie užsidegus geltonam šviesoforo
signalui arba reguliuotojui pakėlus ranką aukštyn galėtų sustoti
nurodytose vietose tik staigiai stabdydami, leidžiama važiuoti toliau.

--
-
Petras Jurbarkas