Tema: Re: Siūlo, kad žalias nemirksėtų
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-06-12 12:03:09
Man irgi yra teke padaryt KET pazeidimu ir isvengt baudos

wrote in message news:qdqdup$1jd$1@trimpas.omnitel.net...
2019-06-12 11:32, Ssang Yong rašė:
> Aiskiai KET nurodyta, kad geltonas reikalauja, tik su tam tikra isimtim
> (pvz. jei ziema labai slidu, tai gal ir praslistum su tokia atmazke)

Aš nuolat įvažiuoju į sankryžą degant geltonam šviesoforo signalui ir dar
niekam dėl to aiškintis neteko. Policija baudžia kai į sankryžą įvažiuoji
degant raudonam, nes ten jau nėra jokių išlygų.

aplamai, ką tu darai kai geltona užsidega likus trims metrams iki stop
linijos? Stabdis dugnas ir sustoji kažkur ant perėjos ar už jos?