Tema: Re: Siūlo, kad žalias nemirksėtų
Autorius: Petras Jurbarkas
Data: 2019-06-12 17:59:17
Tai problema tam mirksinciam zaliam, nes negali greiciau uzdegti
raudono, nes zalias dar papildomai durniams turi pamirkseti, nes tipo
nespes susivokti su vienu geltonu signalu. Dar gali ir mirksinti geltona
padaryti po mirksincio zalio jei taip nesamonem uzsiimineti. Nu bet
sovietai priediege nesamoniu, tai tikiuosi greitai isgyvendinsim.

--
-
Petras Jurbarkas