Tema: Re: Siūlo, kad žalias nemirksėtų
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-06-12 12:09:59
https://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/2016/04/18/news/paaiskino-kada-galima-nestoti-degant-geltonam-sviesoforui-1415834/

Reikėtų atkreipti vairuotojų dėmesį, kad važiavimas per reguliuojamą
pėsčiųjų perėją degant geltonam šviesoforo signalui tikrai nesumažina
atsakomybės“, – LRT televizijos laidai „Keliai. Mašinos. Žmonės“ kalbėjo
Kelių policijos valdybos Nusikalstamų veikų eismo saugumui tyrimo skyriaus
viršininkas Alvaras Bacevičius.

Staigus stabdymas – tai nepertraukiamas stabdymas ekstremaliomis sąlygomis.
Jei pedalas spaudžiamas keletą kartų, o automobilio judėjimo kryptis
kontroliuojama, tai nėra ekstremalus stabdymas.