Tema: Re: B kategorijoje leidziamas max priekabos ilgis?
Autorius: pvytautas
Data: 2019-05-01 13:53:51
2019-05-01 01:51, Audrius K rašė:

> Taigi - keliu kg skirtumas nuo outbacko... pas Tribeca 400kg daugiau...

Mesje 300kg
https://www.autoweek.nl/auto/42562/subaru-b9-tribeca-30r-comfort/
Ar cia vel ne tas....

> Gi auto masiu
>
> Ir kur jis kitoks? Ne awd pasrate galas lengvesnis, nuo to dar blogiau už
> outback’ą...

Otbakas tai te skarbonke nebutinai del awd sunkesne.

> Auto bukle irgi svarbi.
>
> Mes kalbame apie techniskai tvarkingas auto, ane? Tai apie kokia dar būkle
> gali būti šneka...
Kalba buvo apskirtai kad tempe ir vargo nemate. Tu apie isvedziojimus
kad shudas negali tempt.

> Aš rašiau, kad nesijaučia priekaba apie 700kg. Kad tempiu valty (apie
> 400kg) , iš vis galiu pamiršti... ir baisu pamiršti, nes gabaritai nemaži,
> posukiuose ir lenkiant reikia vertinti. O paie 1,5 tonos niekur nerašiau,
> kad nesijuacia. Bet tempiasi lengvai.

Ka rasei maciau kas galvoj tai nezinau.

> Tai va, kad su outbaku būdavo vargo gaudyti... o va su tribeka meto mažai
> juntamai. Kažkada draugus, važiuojančius savaeigiu kemperiu (laike apie
> šimtą) lenkiau, tai jie paskui man pasakojo, kad mėtosi mano
> kemperis....:-)  taip, per veidrodį matau siubavimus, tačiau tik tiek.
> Automobilio neišjudina. Kuo ir skiriasi nuo tempimo su lengvesne auto.

Taigi taigi  matyt kad jau skrido.

> Tau ką, sertifikuoti kablio (eu) lentele fotkinti? Pas mane ant abiejų
> Tribecu yra kabliai, abu sertifikuoti, abu skirtingu gamintoju. Ir, jei
> nežinojai, ant kablio lenteles visada nurodoma max leidžiama mase to kablio
> ir auto kombinacijai. O ir manuale tas pats parašyta (kuris guli mano auto
> knygos pavidalu). Dar klausimu yra?
Prie ko cia kablio lentele. Gamintojas nurodo koki svori galima tempti.
Buna tokia lentele ant stojkes ar kitoj vietoj su surasytais svoriais.
Pagal tai baudzia/nebaudzia.
Ant kablio gali but belent kas.

> Ir su galingesniu radiatorių jis galejo ar ne 1,5ttempti... tik problema -
> daugiau tampant greit sankaba nusibaigdavo...

Pagrinde ribota del stabdziu.

> ir nekelia jokio streso.
> Pirma pabandyk su mano išvardintos klases auto patampyti, žiūrėsiu, kaip
> tada šnekėsi...

Na tai bandziau A6 C6 3,0TDI Q sakysi ne "tos klases" na tarkim bet
svoris link tribekos.
Snekesiu taip pat 1,6t pakanka nestresuojant tempt. Sunkesne geriau, bet
kad pajausti kazkoki stipriai apciuopiama skrituma tai ...

> pazystu viena kuris su
>
> Na tai vargas, ir tiek.

Gal nebuvau jo skuroj.

> Tai gal nebetesiam, nieko naujo nebeisdiskutuosim.

Ok.