Tema: Re: B kategorijoje leidziamas max priekabos ilgis?
Autorius: Audrius K
Data: 2019-04-29 07:07:28
pvytautas <kazka@asasdasda.lt> wrote:

> Sukabintuvas standartinis. Greitis dar karta pasikartosiu leidziamas +
> 10-20km.

> Tai supratau tu viska zinai ka su kuo ir kur as tampiau.
> Ir tik TU gali nustatyt.

> Apsispresk.

> Nebuvo tu siubavimu. Ner tas passatas toks lengvas net ir lyginant su
> tribeka.

Nereikia pasakų. Outback sveria tiek, kiek passatas...  ir su juo dėl mažos
mases sunku tampyti sunkias priekabas. Nors e kategorijos daugeliu atveju
nereikia. O tribeka tuščia sveria 2t... bendroji mase 2,5t. Tai - jau kita
kategorija. Papildoma puse tonos tempiant reiškia daug. Jei netiki, labai
norint galiu suorganizuoti bandymą tempti 1.5t kemperi su auto, kurio
bendroji mase 2t (tuščio 1.5t, tas pats, kaip pasratas) ir su auto, kurio
bendroji mase 2.5t...

> Nejautra tai liga. Kaip galima nejausti (su belenkokiu varikliu) ~50%
> padidejusi svori?

Priklauso nuo variklio ir jo galios rezervo... su outbacku - jaučiasi.
Jausis ir su pastatu (jei ne galingiausia versija...)

> Zinau ka reiskia kai siubuoja, patikek nereikia net lenkti.

> Sneka apie tai. Kuo toliau nuo rato asiu svoris tuo daugiau/anksciau
> vedziojimo bus.

> Neturiu ir as ka pasakyt bet internetas raso kad TRIBEKOS galimybės
> tempti be stabdziu MAX 453kg ir su stabdziais 906kg

Ką rūkai? Isijuk internetą normalu. Tribecos priekaba su stabdžiais  -
2tonos, be stabdžių - 750kg.

> Kai passato ~2 kartus didesnis leidziamas.

Kur ten tie 2 kartai?

> Siaip tai bendras ilgis tiek tribekos tiek ir pasato tai 5cm skiriasi.

Svarbu ne bendras ilgis, o užpakalines dalies, issikisusios už galinio
tilto, ilgis. Kuo ji trumpesnė, tuo geriau tampymui.

> Kas yra per lengvas ir kiek reikia kad butu?

Puses tonos skirtumas. Ir tai stipriai jaučiasi. Pats auto turi sverti virš
2t, bendroji - daugiau, negu 2,5t

uosvienes bagazinei pakanka
> ar reik kad dar stambi butu?
> O tribeka etaloninio svorio :)

Jos mases užtenka. Kaip ir tvarego, Edge, ir panašiu auto (ta pati mases
kategorija).  O pasratai,outbackai, ir pan auto yra per lengvi. (Prieš pora
metu teko “lenktyniauti” su fokieciu, abu tempėm panašius kemperius. Kai
buvo 50km/h dėl remontu ribojimas, jis mane lenkė.  Kai baigėsi ribojimas,
teko jo pasrata su kemperiu lenkti, nes maišėsi lėtai važiuodamas...)

> Daug tu cia visko pritampes. Gal tempei ziguliu savadarbe pakrauta ~1t? :)

Nepatikėsi, tampiau. Su žiguliu, su jo 1,2litro varikliu, priekabą, kurioje
būdavo apie tona... ir bendrai, su žiguliu as nuvažiavęs daug...

Audrius K.