Tema: Re: B kategorijoje leidziamas max priekabos ilgis?
Autorius: pvytautas
Data: 2019-04-29 19:11:14
> Nereikia pasakų. Outback sveria tiek, kiek passatas...  ir su juo dėl mažos
> mases sunku tampyti sunkias priekabas. Nors e kategorijos daugeliu atveju
> nereikia. O tribeka tuščia sveria 2t... bendroji mase 2,5t. Tai - jau kita
> kategorija. Papildoma puse tonos tempiant reiškia daug. Jei netiki, labai
> norint galiu suorganizuoti bandymą tempti 1.5t kemperi su auto, kurio
> bendroji mase 2t (tuščio 1.5t, tas pats, kaip pasratas) ir su auto, kurio
> bendroji mase 2.5t...

Tai pasikartosiu nepavargau tempt su  passatu - 1,2t.
Ir ne puse tonos o ~300kg
Ner ta tribeka ant tiek sunkesne. Kad butu extra geriau.

> Priklauso nuo variklio ir jo galios rezervo... su outbacku - jaučiasi.
> Jausis ir su pastatu (jei ne galingiausia versija...)

Tai as nesakau kad nesijaucia su pasatu kad gale as tik sakau kad jausis
ir su tribeka ir su belekokia kita galingesne. Jei nejauti tai ...
Be to reik ir lygint tribeka 3,6 su passatu 3,6.
Bet variklis siu atveju nesvarbu. Svarbu tik viena meto ta pasata ar ne.

> Ką rūkai? Isijuk internetą normalu. Tribecos priekaba su stabdžiais  -
> 2tonos, be stabdžių - 750kg.

Va pirmas pasitaikes manualas tribekos:
http://www.subsuv.com/subco-1408.html

> Svarbu ne bendras ilgis, o užpakalines dalies, issikisusios už galinio
> tilto, ilgis. Kuo ji trumpesnė, tuo geriau tampymui.

Abejoju kad cia esminis bet nesigincysiu. Pakabos ir masiu
pasiskirstymas svarbiau.

> Jos mases užtenka. Kaip ir tvarego, Edge, ir panašiu auto (ta pati mases
> kategorija).  O pasratai,outbackai, ir pan auto yra per lengvi. (Prieš pora
> metu teko “lenktyniauti” su fokieciu, abu tempėm panašius kemperius. Kai
> buvo 50km/h dėl remontu ribojimas, jis mane lenkė.  Kai baigėsi ribojimas,
> teko jo pasrata su kemperiu lenkti, nes maišėsi lėtai važiuodamas...)

Skirtumas kad vokietis niekur neskuba o tu su juo lenktiniauji :)

> Nepatikėsi, tampiau. Su žiguliu, su jo 1,2litro varikliu, priekabą, kurioje
> būdavo apie tona... ir bendrai, su žiguliu as nuvažiavęs daug...

Ir ko netiket buvo kai buvo pasrinkimas tarp maskvyciaus zigulio su
savadarbe priekaba. Ir vaziavo.