Tema: Re: B kategorijoje leidziamas max priekabos ilgis?
Autorius: Audrius K
Data: 2019-05-01 01:51:33
pvytautas <kazka@asasdasda.lt> wrote:

>> Tai parašyk savo tuščio pastato mase...
>
> Tuscio ~1600

Taigi - keliu kg skirtumas nuo outbacko... pas Tribeca 400kg daugiau...

> Ka ir ko nebandes? Tribekos tai tikrai nebandes. Matyt ir mirsiu
> nebandes. Ilgas galas tai tik tau atrodantis blogis.
Ne aš tai sugalvojau... dar yra teorija... galo ilgis labai svarbu.

Gi auto masiu
> pasiskistymas taip pat svarbu.

Ir kur jis kitoks? Ne awd pasrate galas lengvesnis, nuo to dar blogiau už
outback’ą...

Auto bukle irgi svarbi.

Mes kalbame apie techniskai tvarkingas auto, ane? Tai apie kokia dar būkle
gali būti šneka...

> Tu sakai kad nesijaucia su tribeka as tau sakau kad pasunkejima 1,5t

Aš rašiau, kad nesijaučia priekaba apie 700kg. Kad tempiu valty (apie
400kg) , iš vis galiu pamiršti... ir baisu pamiršti, nes gabaritai nemaži,
posukiuose ir lenkiant reikia vertinti. O paie 1,5 tonos niekur nerašiau,
kad nesijuacia. Bet tempiasi lengvai.
> turi jaust. Kaip ir passatas jaucia bet kad vaziuot neitu tai tikrai ne.

> Da da timptelt, matyt nei kart normaliai nemete.
Tai va, kad su outbaku būdavo vargo gaudyti... o va su tribeka meto mažai
juntamai. Kažkada draugus, važiuojančius savaeigiu kemperiu (laike apie
šimtą) lenkiau, tai jie paskui man pasakojo, kad mėtosi mano
kemperis....:-)  taip, per veidrodį matau siubavimus, tačiau tik tiek.
Automobilio neišjudina. Kuo ir skiriasi nuo tempimo su lengvesne auto.

> Tai idek ta manuala kuris taip sako o ne peizek.

Tau ką, sertifikuoti kablio (eu) lentele fotkinti? Pas mane ant abiejų
Tribecu yra kabliai, abu sertifikuoti, abu skirtingu gamintoju. Ir, jei
nežinojai, ant kablio lenteles visada nurodoma max leidžiama mase to kablio
ir auto kombinacijai. O ir manuale tas pats parašyta (kuris guli mano auto
knygos pavidalu). Dar klausimu yra?

> Pirmas pasitaikes manualas. Kokiai rinkai nestudijavau. Ir nezinau
> kokiai rinkai tavo tribeka ruosta.
> Pas tave ekstra ruosta tampymui :))))

> B1,B2, B3 passsatas?
Lyg ir b2 87metu vadinos. I
Tuo laiku nedaug masinu kazka normalesnio galejo
> tempti?

Ir su galingesniu radiatorių jis galejo ar ne 1,5ttempti... tik problema -
daugiau tampant greit sankaba nusibaigdavo...

> Galim. Tik nebesuprantu ka tu nori pasakyt. Kad tribeka zajab..ys koks
> geras daigtas tai jau senai isdiskutuota. Sakai kad su passatu temp
> neimanoma. Sakau kad imanoma
Tai įmanoma, nesakiau kad neįmanoma ... su outbacku irgi galima kemperi
tempti (4metus tampiau, pakol e kategorija susitvarkiau). Bet streso
tempiant su tribeka nepalyginamai mažiau, ir dabar tempia jau su outbacku
tik dideles bėdos priskirtas... ir praktiškai vien todėl neimu naujo
outbacko (iš salono, nors galiu paimti nors šiandien), o važinėju su
Tribeca.

ir nekelia jokio streso.
Pirma pabandyk su mano išvardintos klases auto patampyti, žiūrėsiu, kaip
tada šnekėsi...

Lengvai vaziavosi
> ir t.t.
> Dodge RAM bus dar geriau nei tribeka tempt ir pofig ten jo ilgis nuo
> aies iki kablio.

Tai va todėl dar rinkdamasis nauja auto akį užmetu ir i pikapus (pvz Ford
Ranger). Tik kad su garso izoliacija pas juos ne kažką.... o ir gabaritai
prie maximos jau gali pradėti varginti.

> Tai as tau sakau kad su sunkesne bus geriau bet pakanka passato (gali
> dadet zodeli MAN).

> Nu tai gal (su kuo jis ten vaziavo net neaisku)
Su kažkokiu apynauju pasratu.

pazystu viena kuris su
> kadziu 77kw tampo kemperi uzsienin .....

Na tai vargas, ir tiek.

> Galim test, bet ......

Tai gal nebetesiam, nieko naujo nebeisdiskutuosim.

Audrius K.