Tema: Re: B kategorijoje leidziamas max priekabos ilgis?
Autorius: pvytautas
Data: 2019-04-30 16:25:45

> Tai parašyk savo tuščio pastato mase...

Tuscio ~1600

> Kaip gali teigti nebandęs? Aš esu tampęs ir su senu syncriniu pasatu, ir su
> outbacku. Turiu su kuo lyginti... tavo pasrato yra ilgas galas, kas, kartu
> su mažesne mase sudaro dideli skirtumą...

Ka ir ko nebandes? Tribekos tai tikrai nebandes. Matyt ir mirsiu
nebandes. Ilgas galas tai tik tau atrodantis blogis. Gi auto masiu
pasiskistymas taip pat svarbu. Auto bukle irgi svarbi.

> Bene pas tave 3,6 passratas... aš lyginu su ta, kuria ponas realiai
> vartojate...

Tu sakai kad nesijaucia su tribeka as tau sakau kad pasunkejima 1,5t
turi jaust. Kaip ir passatas jaucia bet kad vaziuot neitu tai tikrai ne.

> Svarbu. Geras timptelejimas taip pat greiciau išveda iš mėtymo... matai,
> ponas net nepastebėjo tokios galimybes...tuo daug kas pasakyta.
> Svarbu tik viena meto ta pasata ar ne.
> Matai, kai tempia su sunkia ir galinga auto, ta pasimatymą nelabai jaučiu.
> Ir išeinu iš jo neletindamas...

Da da timptelt, matyt nei kart normaliai nemete.

> Baik rūkyti. Arba neskaityk, ka rašo rūkantys. Nes pirmas pasitaikęs
> pasrato manualas rašo, kad jis tempti negali nieko...bet aš to neteigiu.

Tai idek ta manuala kuris taip sako o ne peizek.

> Ir iš vis nafig skaityti manualus kitai rinkai skirto auto??? Ir net
> nedaskaityti iki galo...

Pirmas pasitaikes manualas. Kokiai rinkai nestudijavau. Ir nezinau
kokiai rinkai tavo tribeka ruosta.
Pas tave ekstra ruosta tampymui :))))

> Mano turėtos kartos pasratas, iš vis, kad kažką galetu tempti, privalėjo
> tureti pagal gamintoja instaliuota “cooling kita”. Pas mane jis buvo
> instaliuotas (kitas galingesnis aušinimo radiatorius, tiko tik originalus,
> pakaitalu nebuvo....). Taigi diskutuojame toliau apie pasrato ir tribecos
> galimybes tempti?
B1,B2, B3 passsatas? Tuo laiku nedaug masinu kazka normalesnio galejo
tempti?

Galim. Tik nebesuprantu ka tu nori pasakyt. Kad tribeka zajab..ys koks
geras daigtas tai jau senai isdiskutuota. Sakai kad su passatu temp
neimanoma. Sakau kad imanoma ir nekelia jokio streso. Lengvai vaziavosi
ir t.t.
Dodge RAM bus dar geriau nei tribeka tempt ir pofig ten jo ilgis nuo
aies iki kablio.
Tai as tau sakau kad su sunkesne bus geriau bet pakanka passato (gali
dadet zodeli MAN).

> Na taip, vokietis neskubėjo, taciau per šiurkštinta asfaltą keldamas skalda
> ir su ją daužydamas savo kemperio prieky lėkė kaip isp...stas(apie 70, kai
> galima - 50)... o po to (geru ir lygiu keliu) daugiau 85 niekaip....

Nu tai gal (su kuo jis ten vaziavo net neaisku) pazystu viena kuris su
kadziu 77kw tampo kemperi uzsienin .....

Galim test, bet ......