Tema: Re: B kategorijoje leidziamas max priekabos ilgis?
Autorius: Audrius K
Data: 2019-04-28 18:11:19
pvytautas <kazka@asasdasda.lt> wrote:

> Tempe kemperi bendros mases 1,2T vidui prikrauta visokio kemperiui
> nepriklausančio stufo.

Panašu, tempti lengvesni. Arba su geru sukabinimo stabilizatoriumi. Arba
greitis neviršijo 80km/h - kas greičiausiai ir buvo...

Pagal pojuti svoris panasus ir buvo. (Patampau
> daznai ~900kg sveriancia priekaba) tai zinau kaip "pajausti" tempiamos
> priekabos svori.

Priekabos svorio pajutimas dalykas toks “idomus”... nors ir labai keista,
bet jis - apgaulingas. Su gerai padaryta priekaba (jei auto turi normalu
varikli) jos svoris jaučiasi gerokai mažesniu (jei netiki, galiu pasiulyti
išsinuomoti dvi skirtingas man žinomas priekabas. Nustebsi, kaip “sunkia”
jaučiasi samadielna vientilte ir kaip lengvai rieda (ir atrodo, kad yra
daug “lengvesne”) gamykline dvitilte...net ir pakrauta.

> Koks svorio centro aukštis nezinau.
> Buringumas kaip kemperio 2,2x2,4 turbut.

Buringumas - ne pagrindinis įdomių efektu faktorius...

> DE, PL, su visais jos grazumais ir negrazumais.

> Greitis kiek leidziama + 10-20km/h

Ir kaip soniniai siubavimai?

O ka lenkimai, pagal kilovatus tipo
> tribeka "nejaucia" gale tempiamo vezimo?

Nedaug jaucia pusantros tonos kemperi. 700-800 kg nejaučia visiškai.

Pusantros tonos kemperio siubavimai i šonus mažai juntami, ir iš jų išeiti
galima praktiškai nemažinant greičio, nes nemažas masių skirtumas. Su
lengvesne auto (kai mases panasios) pradedama siūbuoti i šonus auto, ir
nemaža galimybe atsidurti griovyje. Įsisiūbuoja priekaba nuo kelio
nelygumų. Ypač pavojinga, kai ką nors lenki. Ir jei su kažkuria priekaba to
nepajautė, tai su kita gali nemaloniai nustebti....

> Zinau. Ir? Jei taip nutinka tai kaltas neteisingas krovinio pakrovimas
> jo masiu pasiskirstymas ilgyje.

Oi, ne tik neteisingas pakrovimas... (taip, jei sukrauti neteisingai ir
priekaba “kels” kablį, tai bus įdomių efektu. Bet ne apie tai šneka.). Jei
jau manai viską žinantis , tai paaiškink, kam gaminami sukabinimo įtaisai
su stabilizatoriumi, kam gaminami Kemperiu stabilizavimo stabdžiais
įtaisai, ir kam i naujas auto atsiranda opcijos priekabos stabilizavimui. O
kol kas  matosi, kad įvairias priekabas mažai tampei...

> Kemperio instrukcijoj parasyta kaip reik krauti sunkius daigtus.

Su tu susiję (ir aš ta puikiai žinau), bet tai problemos neišsprendžia...

> O jei kalbet apie tribekos galimybes tempti priekabas tai pagal jos
> "krutuma" tai galimybes apgailetinos. Kazkur link golf3.

Neturiu ką ir pasakyti. Nebent tai, kad tribeka matei paveikslėlyje. O
realiai tai ir passratas rūko kamputyje su savo tempimo galimybėmis prieš
tribeka ( ar kita panašu auto su trumpų galu, panašia mase ir panašiu
galingumu).  Nes paprasčiausiai per lengvas auto... kai būsi tiek tampes,
kiek aš su įvairiais auto įvairias priekabas (įvairius kemperius, ilgas
priekabas (krovinys apie 7 metrus), dvitiltes su kroviniais, su budomis, su
lingėmis, su torsionais, valtis), gal ir bus apie ką diskutuoti.

Audrius K.