Tema: Re: B kategorijoje leidziamas max priekabos ilgis?
Autorius: pvytautas
Data: 2019-04-27 14:11:47
2019-04-24 07:20, Audrius K rašė:
> Ką tempė (priekabos mase, buringumas, svorio centro aukštis nuo žemės....)
> ?

Tempe kemperi bendros mases 1,2T vidui prikrauta visokio kemperiui
nepriklausančio stufo. Pagal pojuti svoris panasus ir buvo. (Patampau
daznai ~900kg sveriancia priekaba) tai zinau kaip "pajausti" tempiamos
priekabos svori.
Koks svorio centro aukštis nezinau.
Buringumas kaip kemperio 2,2x2,4 turbut.

> Kokiu keliu? (Kelio nelygumai, sugebantys įsiūbuoti  sunkia priekaba)...

DE, PL, su visais jos grazumais ir negrazumais.

> labai nesiskusdamas.
>

> Kokiu greičiu? Kaip lenkimai  (Pvz traktoriaus, važiuojančio užmiestyje
> 60km/h, ar vos pa judančio autobuso, važiuojančio 70km/h) ?

Greitis kiek leidziama + 10-20km/h O ka lenkimai, pagal kilovatus tipo
tribeka "nejaucia" gale tempiamo vezimo?

> Yra krūva situacijų, kai priekabą reikia “gaudyti”, nes ji pradeda
> “vairuoti” automobilį....  Ir ne vienas ir ne du yra atsidūrę grioviuose
> net su mažais greičiais... važiavimą palengvina ir juntamai padidina
> saugumą padidinant masių santykį vilkiko naudai.  Ne veltui dabar jau auto
> gamintojai siūlo priekabos stabilizavimo opcijas automobiliui...

Zinau. Ir? Jei taip nutinka tai kaltas neteisingas krovinio pakrovimas
jo masiu pasiskirstymas ilgyje.
Kemperio instrukcijoj parasyta kaip reik krauti sunkius daigtus.

O jei kalbet apie tribekos galimybes tempti priekabas tai pagal jos
"krutuma" tai galimybes apgailetinos. Kazkur link golf3.