Tema: Re: B kategorijoje leidziamas max priekabos ilgis?
Autorius: Audrius K
Data: 2019-04-30 10:16:25
pvytautas <kazka@asasdasda.lt> wrote:

> Tai pasikartosiu nepavargau tempt su  passatu - 1,2t.

Kiekvienam savo...
> Ir ne puse tonos o ~300kg

Tai parašyk savo tuščio pastato mase...
> Ner ta tribeka ant tiek sunkesne. Kad butu extra geriau.

Kaip gali teigti nebandęs? Aš esu tampęs ir su senu syncriniu pasatu, ir su
outbacku. Turiu su kuo lyginti... tavo pasrato yra ilgas galas, kas, kartu
su mažesne mase sudaro dideli skirtumą...

> Tai as nesakau kad nesijaucia su pasatu kad gale as tik sakau kad jausis
> ir su tribeka ir su belekokia kita galingesne. Jei nejauti tai ...
> Be to reik ir lygint tribeka 3,6 su passatu 3,6.

Bene pas tave 3,6 passratas... aš lyginu su ta, kuria ponas realiai
vartojate...

> Bet variklis siu atveju nesvarbu.
Svarbu. Geras timptelejimas taip pat greiciau išveda iš mėtymo... matai,
ponas net nepastebėjo tokios galimybes...tuo daug kas pasakyta.
Svarbu tik viena meto ta pasata ar ne.
Matai, kai tempia su sunkia ir galinga auto, ta pasimatymą nelabai jaučiu.
Ir išeinu iš jo neletindamas...

> Va pirmas pasitaikes manualas tribekos:
> http://www.subsuv.com/subco-1408.html

Baik rūkyti. Arba neskaityk, ka rašo rūkantys. Nes pirmas pasitaikęs
pasrato manualas rašo, kad jis tempti negali nieko...bet aš to neteigiu.

Ir iš vis nafig skaityti manualus kitai rinkai skirto auto??? Ir net
nedaskaityti iki galo...

Mano turėtos kartos pasratas, iš vis, kad kažką galetu tempti, privalėjo
tureti pagal gamintoja instaliuota “cooling kita”. Pas mane jis buvo
instaliuotas (kitas galingesnis aušinimo radiatorius, tiko tik originalus,
pakaitalu nebuvo....). Taigi diskutuojame toliau apie pasrato ir tribecos
galimybes tempti?

> Abejoju kad cia esminis bet nesigincysiu.

O tu be reikalo abejoji. Pabandyk pamodeliuoti, ir pagalvok, kaip i auto
veikia priekaba, kai turi ilgesni svertą (auto galo ilgis)
Pakabos ir masiu
> pasiskirstymas svarbiau.

Tai tiesiogiai susiję...

> Skirtumas kad vokietis niekur neskuba o tu su juo lenktiniauji :)

Na taip, vokietis neskubėjo, taciau per šiurkštinta asfaltą keldamas skalda
ir su ją daužydamas savo kemperio prieky lėkė kaip isp...stas(apie 70, kai
galima - 50)... o po to (geru ir lygiu keliu) daugiau 85 niekaip....

Audrius K.