Tema: Re: laisvalaikio skaitinukas:)
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-24 09:54:51
Ssang Yong <yong@ssangyong.kp> wrote:

> negeriu isvis

Tai ką rūkai?

> cia lygiai tas pats kaip teigt, kad galima isjungt, nes pirstu uzkimsus
> speakeri nebus garso. toks variantas turbut dar gal ir patogesnis

Jei ponui toks variantas androide patogesnis, prašom. Man patogu, jei
reikia, telefona nutildyti greitai ir nenardant po meniu.

> ne hipsteris as, kad butu poreikis kazkokiom "live photo"

Puiku. Nežinomi, kas tai yra, bet “duok juodai baltas foto 320x200 tašku”,
kitaip netinka...

> jei iphone ipirkimas tavo nuomone yra kazkoks rodiklis
Rodiklis yra to, kad neturėjęs daikto negali komentuoti jo savybių. Tik
klaviatūros kaubojai pasiskaitę inete drįsta rašyti kad tas ar anas yra
sh..das, nors nieko apie tai nežino ir nesupranta...

 tai siulau susimastyt
> apie padarytus gyvenimo pasirinkimus
Neteisingi gyvenimo pasirinkimai yra tada, kai NET iPhono negali įpirkti...
kurio nusipirkimo galimybe, pvz, amerikonai priskiria prie būtinųjų, (o ne
prabangos, kaip ponas galvoja) išlaidų...