Tema: Re: laisvalaikio skaitinukas:)
Autorius: Tomas
Data: 2019-02-19 17:41:04
!
:DDD

"[mikro]"  parašė naujienų news:q4gr5f$glm$1@trimpas.omnitel.net...

tai visi trimituoja, parodyk bl gamintoja, kuris netrimituotu. bet visada
gali pasitestdrivint, pasidomet, modelis jei nenaujas. juo lab tos kartos
dar buvo ten kibirai nxnx, su golfu ir nebuvo dar ka lyginti. vw net kai b6
paskata isleido, kaip trimitavo, o kurva gaidys nuo b5.5 buvo tai kokybine
prasme -10 metu, pamenu as ta jausma, kai nuo b5.5 I b6 persest teko, tai
kaip bl I b3 atgal, back to 80's. o dar kai pirmieji puti po poros metu
pradejo vos ne kiaurai, vapse buvo pzdc. 5gen 3 cvekai tureti taip nepuvo.

"qwerty"  wrote in message news:q4gqqf$g8l$1@trimpas.omnitel.net...

Blet apie tą KOKYBINĮ ŠUOLĮ labai trimitavo ir tada. Jau pyzdiec kaip
pagerėjo surinkimas ir t.t. Vat prisiklausę ir prisiskaitę ir nusipirkom.
Nx, never ever.

"[mikro]"  wrote in message news:q4gqbo$fol$1@trimpas.omnitel.net...

kur as parasiau apie dabartinius korijiecius, kad gaidziai? akiniu mazu
reikia?
rasiau kad senieji korijieciai gaidys. o tai yra taip iki kokiu 2012 - 2013.
po to buvo kokybinis suolis kaip priklauso.
I ta tarpa gaidziu ir priklauso kad ir i30 pirmoji karta, ar kelintoji ten
kuri ejo apie ta laikmeti. dabartine ir pries tai esanti karta, apie kuria
ir minejau - viskas ten ok ir nereikia svaikt.

"fenix"  wrote in message news:q4gq20$fa9$2@trimpas.omnitel.net...

2019.02.19 13:39, [mikro] rašė:
> tu cia ka norejai gudriai pasakyt?
> per 4 metus auto gali supist iki shroto. jei to nori... pamegink
> pataksaut:)

as cituoju ka pats parasei. ir nesiginciju nei su situo teiginiu, nei su
teiginiu kad korejieciai gaidys.