Tema: Re: laisvalaikio skaitinukas:)
Autorius: siaubas
Data: 2019-02-19 21:54:46
korejieti gali pirkt tik nevisprotis

"[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote in message 
news:q4h14i$no0$1@trimpas.omnitel.net...
>
>
> "fenix"  wrote in message news:q4gvpc$m44$1@trimpas.omnitel.net...
>
>
>> prashau:
>> -patikimesnis, kaip istorija parode
>>
>> kuri istorija? mano aplinkos istorija rodo, kad korijieciai patikimesni
>> ir as ziuriu apskritai imant ir dyzelius ir benzus, o ne kazkoki viena
>> konkretu modeli ir dar su konkretesniu varikliu.
>
> ok, sita grupsas tegu komentuoja. susilaikau nuo komentaru
>
> na davai, tegu pakomentuoja:D
>
>> -geresnis resale value, irgi, kaip istorija parode
>>
>> jei ziuresi tik lietuvoje, tai grojant ant lt tradiciju, gal dar ir
>> tojota gausis brangiau, bet jei pasivartysi autopliusa ir pan, aukstos
>> kainos devetu koreicu.
>
> ok, sita irgi isgirdau, irgi nuo tolesniu komentaru susilaikau
>
> nu tai pakomentuok, pakomentuok jei jau taip, susilaikyt gi nesveika:D
>
>> -didesne antrines rinkos paklausa
>>
>> velgi, grojant tik lt konservatyvumo tradicijomis, kas labai skubiai
>> keiciasi bent per pastaruosius du metus.
>
> uhu!!! hipsteriai siaubia hyidaju salonus!!!
> tavo rasliava buvo > -didesne antrines rinkos paklausa
> prie ko cia salonai jau dabar?:) o ir is salonu lizingines visokios iseina 
> kaip daina tamstai zinot...
>
>
>
>> -ekonomiskesnis (benz atmosferikas 1.6 auris ts, vs 1.4 i30sw)
>> nu cia tai jau prasau vstudiju irodymus, nes bb ka su kuo lygini, kuriu
>> metu ir kokie tiksliai varikliai.
>
> nauji. list price ir list duomenys, atsiversk kainininkus ir pamatysi.
> tik faktai, istorianiai faktai ir skaiciai
>
> vaziavai, skaiciavai, ar tik is popieruko skaitai ka ima toyota. tai gal 
> nori pasiskaityti hibridu sanaudas ir pasivazineti hibridu? ir paziuret, 
> ar bent +30% prie popieriniu deklaraciju sutilpsi? bb gali det ant 
> giljotinos, pasikalbek su hibridais vazinejanciu, tau papasakos kaip 
> ekonomiska.
> o nekalbu apie toyotos atmosferikus, kurie siaip jau gali tureti 
> lygegreciai daugiau kw ir nm, bet nevalos visiski. ir taip jau nuo 
> neatmenamu laiku, xz ka ten toyota prisukusi turi, bet atmosferikai ten 
> mirtis. nei zemom nei aukstom apsukom nevalina. prisiminus atmosferika 
> avensi 1.8, tai net krato. kaip ir minejau, jei ka is toyotos galima 
> naudot, tai tik hibridus, bet neturint fantaziju, kad vaziuosi taip, kaip 
> popierukas rodo, nes taip vaziuoti ten uz kelis litrus - neimanoma 
> niekaip.
>
>
>> -daugiau kw, daugiau Nm (tos pacios auto)
>> 1.6 daugiau kw ir nm uz 1.4?:)))) jei atmosferika turi uomenyje, tai
>> paciam su logika ok viskas? o jei paimsim 1.4 turbo su 140ag, ka toyota
>> turi pasiulyti pries?
>
> na, jeigu vienas gamintojas gamina turbobenzus ir turbodyzelius, o kitas
> hibridus - nelygintina.
> lyginu ta pacia technologija, tuos pacius paprastuosius siknavezhius.
> galima lyginti kitus japonus, as pirma pasitaikiusi modeli palyginau.
> ziurejau is pradziu i corolla, bet i30 nera sedano, tai sazininga butu
> lyginti toki pat kebula
> vat jei jau lyginti kitus japonus, tai sutinku, kas liecia atmosferikus, 
> honda, nissanas moka, tik jau ne toyota, bet siuo metu mes pizdelinam apie 
> toyota...
>
>
>> -didesnis atstovu, autorizuotu servisu, tinklas
>> neteko susidurti, kad kurnors iskiltu problema remontuojant
>> eksplotacinius reikalus, taippogi garantiniais reikalais patikroms irgi
>> jokiu problemu.
>
> nemanai, kad ne visi gyvena vien vilniuj ir kaune, o ir konkurencija
> visada sveika
>
> tai nekalbu as ir apie tik didmiescius siaip jau.
>
>> -daugiau neautorizutu servisu ir suprantanciu specialistu
>> taippogi, chebra kad ir visokius pagyvenusius santafe ir kita senesni
>> kur varo, ten tvarkingai supranta, jokio ten kostmoso. su toyotos
>> hibridais daugiau ten gryba pjaunanciu del elektros reikalu. o
>> legendines priosu bedos, kai kuriasi ir iskart gesta benzininis - tai
>> vapse, tik vytas normaliai sutvarko:d
>
> patyliu.
>
> tai kad nera ka tylet, gali pasisakyt apie mano teigini, o jei 
> nesusiduriai , tada gal ir ok patylet:)
>
>> -daugiau atsarginiu detaliu pardaveju
>> pizdi, visi is ten pat ima visi ta pati uzsakyti gali, nesvarbu kokiam
>> auto, jei ne egzotika is uzu balos ar dar koks vienetinis egzempliorius.
>
> kuo toliau - tuo graziau... susipisusio valytuvu variklio lauksi is uzu
> balos??? taxu vazinesi?
>
> blet tu skaityt moki?
> kalba_buvo_apie_egzotika_kas_liecia_dalis - visokie partemti neaiskus 
> brendai ar vienetiniai auto is uz kazkur. tuo tarpo vulgarus korijietis, 
> ar tai japonas, ar prancuzas ar vokietis, ant kiekvieno kampo nusipirksi 
> tu detaliu. ne sssr laikai, prie ko cia valytuvu varikliukas.
>
>> cia pradziai, nei vieno subjektyvaus dalyko nepasakiau apie ten kazka
>> kad kazkoks mygtukas ne ta spalva sviecia ar sedyne shiknos formos
>> neatitinka. dyzeliu, hibridu, turbobenzu nelyginam, imam paprasta benza
>> atmosferika.
>>
>> tiesa, list price visisikai vienoda, 30EUR skirtumas. net neabejoju, kad
>> "dabar, grynais" gautum nuolaidas tiek pas viena, tiek pas kita.
>>
>> Taigi, kuo korejietis geriau uz japona?
>
> sarashas tuscias. bus argumentu?
>
> o ka tau rasyt? jei nelabai skaitai ankstesniu postu? as gi niekur 
> neiskeliau korijieciu auksciau, as tik tau bandau yrodyti, kad apsoliuciai 
> nera ko toyotos auksciau kelt, nes nei per viena punkta ji ir nera 
> auksciau.
>
>