Tema: Re: laisvalaikio skaitinukas:)
Autorius: [mikro]
Data: 2019-02-19 14:37:59
blet bet tu geras trolis:D
kur as tau ka sakiau, kad kazkuom pasizymet turetu? as nematau jokio toyotos
pranasumo pries korijieti, kuri tu per kazkuri stikla matai:D tai gal nori
pavardint tu man, kuo tojota ar koks kitas japonas geriau uz korijieti?

"fenix"  wrote in message news:q4gt3o$iu3$1@trimpas.omnitel.net...

gerai, supratau, tojotos negenda, arba tauta itikejusi, kad jos negenda.
visa kita - deze su 4 ratais. uzskaitom.

o kuo pasizymi korejietis? pavardink.