Tema: Re: laisvalaikio skaitinukas:)
Autorius: [mikro]
Data: 2019-02-19 14:14:56
tai kas cia siai dienai negaidys, vw gal?
:)

"qwerty"  wrote in message news:q4grjc$h6l$1@trimpas.omnitel.net...

Tai gyvent kaip tik nėr sunku. Skipini gaidžius ir renkiesi tai kas tinka.
Neturiu noro lipt ant grėblio ir galvot - nu gal šį kartą jau gerai bus.

"[mikro]"  wrote in message news:q4gqvo$gfa$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai vat ir pataikei ant tu dar gaidisku korijieciu.
bet zinai, paniatkes sunkus reikalas - tipo jei suda gamino gamintojas, gero
nebegali gamint? kazkaip sunku gyvent, jei is vieno sprendziama apie viska
ir dar dx metu I prieki:d

"qwerty"  wrote in message news:q4gqk9$g1r$1@trimpas.omnitel.net...

Tai buvo universalai i30cw. Tuo metu lyg jau nebegaminami, nes atėjinėjo
naujesnė karta. Bet naujesnio nebuvo. Tiesiai iš Švedų sandėlio atvarė
paskutinius.
Nu bet man užteko paturėt kelis metus, kad daugiau nenorėčiau rizikuot ir
bandyt net naujos kartos... Tegu kiti džiaugiasi. Kaip minėjau elementarus
golfas 2,5keur  brangesnis atpiso tuos i30 per visus galus - ekonomija,
važiavimo komfortas, salono plastikais ir kita apdaila, ergonomika. Jau
nekalbant, kad tik aptarnaujamas buvo, kai handžiai reguliariai nuvažiuodavo
į servisą vienu ar kitu reikalu. Net jei būtų tik aptarnavimai reikalingi
tiems handžiams, vistiek vieni vartai prieš guolį.

"[mikro]"  wrote in message news:q4gp6m$ebm$1@trimpas.omnitel.net...

apie kuria karta ziurint kalbam.
nuo 2015 spalio/lapkricio viena imone eksplotuoja 15. nulis problemu apart
eksplotacinius dalykus. kaip kurie smaugiami be gailescio ir jau nupise po
150kkm. visi 1.6 dyzeliai su 100kw.
ir tikrai ten niekas neapsirtryne ir niekas nerudija ir niekas nekliba. jei
kalbi apie senesne karta, tada as nieko nesakau, nes ten ir buvo gaidys.
senuju korijieciu pirkt negalima..

"qwerty"  wrote in message news:q4gnt1$cr6$1@trimpas.omnitel.net...

Bybis tie i30.
Kažkada lyg buvau minėjęs, kad turėjom kontoroj 3 vnt i30. Nes gi blet
prisiklausėm visokių egZpertų kokie handžiai dabar achujieni ir taip
prisivijo visas normalias mašinas.
Tai galinis dangtis po metų buvo perdažomas dėl kirmijimo, priekinis stiklas
buvo perklijuotas, nes leido vandenį, kažkos daviklis ar bbž kas buvo
keičiamas nes užsidegdavo motoro lempečka, nustipo radija, vairai (barankos)
per porą metų nusitrynė ir buvo keičiami kaip garantiniai, suportai kas
pusmetį turbūt buvo perrinkinėjami, nes garsas toks lyg kaladžių nebelikę.
Saliaros valgydavo nesuprantamus kiekius palyginus kokie nivalai buvo.
Žodžiu lygiagrečiai nupirktas guolis atrodė kaip svajonių limuzinas, nes nu
palyginus važiavo ir ant kelio stovėjo nerealiai gerai. Saliaros valgė 2l
mažiau ir servise tik aptarnavimuose buvo. O kainavo tik 2,5 keur brangiau -
15 keur vs 17,5 keur.
Kadangi automobiliai buvo pilnai lizinguojami, tai dirikas matydamas
mėnesinės įmokos skirtumą, jau per pirmus metus suprato padaręs didelę
klaidą.
O aš kadangi pagrinde važinėjau su tuo gaidžiu i30, o retsykiais įsėsdavau į
guolį, tai turbūt visam gyvenimui uždėjau baną korėjiečiui.

"[mikro]"  wrote in message news:q4gio2$6u6$1@trimpas.omnitel.net...

bent jau nepuna.
ko nepasakysi apie visokius b7 ir b8 paskatus.
o visokios i30 tai dar ir nejibeno kantrumo pasirodo krebes.

"Dainiushas"  wrote in message news:q4gf39$2nl$1@trimpas.omnitel.net...

shit happens