Tema: Re: laisvalaikio skaitinukas:)
Autorius: [mikro]
Data: 2019-02-19 14:14:07
del korijieciu as nieko neduodu ir po giljotinom nekisu - atvirai man px.
daug as auto perejau ir atsirinkti sugebu, juo lab naudoji tam laikmeciui
kas tinka/patinka, arba taip sukrenta aplinkybes:) tai tik daiktas, kuris
dziugina arba ne. visokiu patirciu visi turim:D
siaip visa mano gimine toyotom vazineja, pats turejas tu japonu dx. 4
cvekus, 1 accorda, 2 toyotas - nuomone turiu. o toyotu aplink prisikta, tai
taippogi - jei kas is japonu apskritai dar eksplotuojama, tai tik toyotos
hibridai, o iprasti benzai, ir dyzeliai tai bybi dejau ant tokio malonumo...
tada geriau prancuzas...

"fenix"  wrote in message news:q4grkr$h6t$1@trimpas.omnitel.net...

2019.02.19 13:54, [mikro] rašė:
> nu taip misteri mustafa, zinome, kad tamstai tik japonai pirmoje vietoje:)
> tik db reiktu issiaiskinti, katrie - luztantys nissanai, beveik nieko
> nebegaminanti honda, ar is bambaliu plastikais pagaminta toyota?:0
> nors ant toyotos hibridu dar stumt ir kaipo negalima, aciu dievui jie
> dyzelius baigia nutraukt, nusibodo failintis:)

oj, idealios mashinos neegzistuoja. bet kad bybi po giljotina kisht del
korejieciu kokybes - nu ziauriai drasu. visos tavo isvardintos DAUG
geresnes uz korejiecius. jie tik pirma ispudi daro gera, o kai
eksploatuoji ant savo pinigines, nebe taip ir spalvota viskas. pvyzdziu
turiu pora: sportage, pries kokybini shuoli, ir i30 - po kokybinio
shuolio. tai abi auto buvo tokios, kurios dziugino 2 kartus.