Tema: Re: laisvalaikio skaitinukas:)
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-23 10:36:43
Ssang Yong <yong@ssangyong.kp> wrote:
> dar atsiminiau, neina net numerio rinkimo ar fotkinimo garsu isjungt

Keista, o pas mane eina išjungt. Prieš pora dienų fotkinau seminare, ir
jokių pašalinių garsu nebuvo... kadangi nepatiko tylus numerio rinkimas,
specialiai įjungiau garsini atsaką....

Ir niekad nepasigedau kažkokio jailbreako. Gal rankos ne iš ten auga ar iš
tikro iPhone pamaigei tik 5min parduotuvėje?

Audrius K.

.. tai