Tema: Re: rimtas ivykis: Hyundai garantijos praradimas
Autorius: Audrius K
Data: 2019-01-11 08:37:44
Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote:
> ne visada. nes casco yra susitarimas tarp saliu ir gali neatlyginti visu
> nuostoliu
Formaliai - taip. Realiai - kitaip. Užuomina - servisai daro nuolaidas (kai
prie jų sąmatų mažai kabinėjasi )....
bei gali buti maziau pasirinkimo galimybiu.
Arba daugiau. Pvz naujas dalis kaltininko civilke dejo iki 3 metu, Casco
man (pagal sutartį) dėjo iki keturių metu auto...

Realybėje su kaltininko civilke išeis blogiau , nei su savo Casco. Nebent
Casco draudei “pigiausiu” variantu, neskaitęs sutarties (teko matyti Casco
sutartį, kuri, reliai, beveik nieko nedraudžia. Užtat pigu....)
Audrius