Tema: Re: rimtas ivykis: Hyundai garantijos praradimas
Autorius: DK
Data: 2019-01-10 14:01:55
Plem, kur Petkevičius? Nu ar tikrai yra skirtumas ar servisas deriną 
sąmatą per kasko ir per civilkę? Kas čia do briedas?

On 2019-01-10 10:16, Nevkurse wrote:
> Bet labai normaliai dirbantis. As kiek turejau ivykiu - visus tvarkiausi 
> per savo kasko draudima, ne per kaltininko. Jokiu issidirbinejimu, jokiu 
> gincu del samatos, jokiu siulymu vaziuot i ju siulomus servisu - varau 
> pas dileri, po to tik ant saskaitos pasirasau. Draudimo bendroves 
> tarpusavyje atsiskaito ir tiek ziniu.
> 
> 2019.01.09 15:11, Arj rašė:
>> jei auto negarantine - tai atstovybe yra tiesiog elementarus 
>> autoservisas.
>>
>>
>>
>> "DK"  parašė naujienų news:q14q7i$tkv$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Aš persiprašau dar kartą - o kam išvis lįsti aiškintis su draudimu?
>> Praneši kaltininko draudimui, atiduodi mašiną servisui ir jis jau ten
>> derinasi sąmatas su draudimu.
>> O jei po atstovybės remonto kažkas neveikia, tai spėk iš kelių kartų pas
>> ką kreiptis reikia?
>>