Tema: Re: rimtas ivykis: Hyundai garantijos praradimas
Autorius: andzeja
Data: 2019-01-10 21:07:27
Nebuk naivus. Jei jie sugebejo susitarti del kainu, tai manai lupikaus vienas is kito? Kaip sakant ranka ranka plauna...

vat jei tave uzkabintu uzsienietis, tai is jo draudimo tikrai gerai gautum. Teva Ivanas uzkabino su fura, bamperis, zibintas, ratlankis pabrozdintas, galinis sparnas. Tai gavo 2006 metais virs 3 klt, nezinojo ka daryti su tokiais pinigais... :)
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/