Tema: Re: rimtas ivykis: Hyundai garantijos praradimas
Autorius: Audrius K
Data: 2019-01-10 20:52:12
DK <kam.reikia@tas.zino> wrote:
> Plem, kur Petkevičius? Nu ar tikrai yra skirtumas ar servisas deriną 
> sąmatą per kasko ir per civilkę? Kas čia do briedas?

Per Casco geriau. Casco draudimui - tu esi klijientas, mokantis pinigus, ir
gal toliau drausies. Be to, Casco sąlygos dažniausiai buna geresnes
(galėjai pasirinkti geresnes sąlygas). O kaltininko civilinio draudimui tu
esi praktiškai niekas, norintis gauti JU PINiGU. Spek, kaip seksis derinti
sąmatą? :-). Man servisas (autoerdvė) dėl buferio perdazymo iš karto
pasiūlė daryti per Casco - nebus problemu su sąmata. O jei per kaltininko
civiline - tai prasidės issikalinejimas. Tuo tarpu kai kaltininko civiline
gauna sąskaita iš tavo Casco - apmoka, ir viskas....

Audrius K.
> 
> On 2019-01-10 10:16, Nevkurse wrote:
>> Bet labai normaliai dirbantis. As kiek turejau ivykiu - visus tvarkiausi 
>> per savo kasko draudima, ne per kaltininko. Jokiu issidirbinejimu, jokiu 
>> gincu del samatos, jokiu siulymu vaziuot i ju siulomus servisu - varau 
>> pas dileri, po to tik ant saskaitos pasirasau. Draudimo bendroves 
>> tarpusavyje atsiskaito ir tiek ziniu.
>> 
>> 2019.01.09 15:11, Arj rašė:
>>> jei auto negarantine - tai atstovybe yra tiesiog elementarus 
>>> autoservisas.
>>> 
>>> 
>>> 
>>> "DK"  parašė naujienų news:q14q7i$tkv$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 
>>> Aš persiprašau dar kartą - o kam išvis lįsti aiškintis su draudimu?
>>> Praneši kaltininko draudimui, atiduodi mašiną servisui ir jis jau ten
>>> derinasi sąmatas su draudimu.
>>> O jei po atstovybės remonto kažkas neveikia, tai spėk iš kelių kartų pas
>>> ką kreiptis reikia?
>>> 
> 
>