Tema: Re: rimtas įvykis: Hyundai garantijos praradimas
Autorius: Rrr
Data: 2019-01-08 18:13:52
Reikia mastyt logiskai, man kazkaip garantinis ir sudauzytas daiktas -
niekaip nesirisa. Amerika masto teisingai, kad jeigu tau supiso kazkas
masina, draudimas issprendzia tau viska taip, kad problemu tau del to
nekiltu. O pas mus bomzyne, viskas pagal savas paniatkes.

Anekdotas: nusiperki dvirati, gauni garantija viska, vaziuoji kita diena
i darba tuo dviraciu, nupisa tave su masina, plyta atidauzai ten viska
atgal, po to pavazinejes savaite supranti, kad kaip ir vaziuoja, bet
kazkas vaziuojant pradejo uzt ir ratai siek tiek blogai sukasi, tada
varai i garantini ir toks rimtu veidu - man dar galioja garantija,
taisykit, bloga dvirati pardavet, o tie atsako - tai gi jusu dviratis
kaip furos pervaziuotas - klientas: guoliu gi nepaliete, tik ratus
sulankste, o guoliam juk 5 metai garantija, prasau pakeisti! :D