Tema: Re: rimtas ivykis: Hyundai garantijos praradimas
Autorius: Audrius K
Data: 2019-01-10 21:33:48
andzeja <andzeja_TRINTI@rambler.ru> wrote:
> Nebuk naivus.
Aš ne naivus.
Jei jie sugebejo susitarti del kainu, tai manai lupikaus vienas is kito?
Deja, bet yra taip, kaip rašiau. Servisas iš karto man pasake, kas iš
kaltininko civilkes bus sunku perdažyti buferi (nedaug nutrauktas. Per
casco perdažė (suma nekukli buvo...). Ir sąmata visus tenkino - manąjį
Casco matyt dar ir todėl, kad jis atsiims iš kaltininko draudimo, o
kaltininko draudimas negali įtakoti sąmatos ... jiems lieka tik sumokėti...

Kaip sakant ranka ranka plauna...

O vat ir ne. Asmenine patirtis. Gerai, kad servisas paprotino, kaip elgtis.
(Mano servisas turi sutartis ir su maniškė Casco draudimo bendrove, ir su
kaltininko draudimu. Tik paskambinus i kaltininko draudimą jis nesiūlė mano
serviso :-) Matyt, žino pigesniu... )
Audrius K.

> vat jei tave uzkabintu uzsienietis, tai is jo draudimo tikrai gerai
> gautum. Teva Ivanas uzkabino su fura, bamperis, zibintas, ratlankis
> pabrozdintas, galinis sparnas. Tai gavo 2006 metais virs 3 klt, nezinojo
> ka daryti su tokiais pinigais... :)

Tai pas tavo tėvą pagal apgadinimus buvo maža sąskaita, lyginant su
maniške... skaičių neatsiminsiu (lyg ir apie 1000lt) , bet man suma gerokai
nekuklesne buvo už mažesni apgadinimą (nedaug nubraukti dažai buferio
kampe...) ir viskas buvo apmokėta...kaltininko civilinis įtariu papoliruoti
butų siūlęs...