Tema: Re: rimtas ivykis: Hyundai garantijos praradimas
Autorius: newsreader
Data: 2019-01-10 19:36:25
Visgi manau, kad kasko draudusi bendrove samoningai mane apgavo. Dabar
susiradau polisa kuriame yra punktas:

"Franšizė: Vagystei - 10% nuo nuostolio sumos arba 106,00 EUR (taikoma
ta, kuri yra didesnė).
Vairuotojo, keleivių draudimui nuo nelaimingų atsitikimų, pagalbai
kelyje - 0,00 EUR.
Kitoms rizikoms - 106,00 EUR."

Stai cia kaip ir aiskiai leidziama suprasti, kad VISOMS kitoms rizikoms
taikoma francise. Nera erdves interpretacijai. Taciau jeigu paimti
draudimo taisykles kur daug puslapiu prirasyta smulkiu sriftu, tai ten
galima rasti punkta "KADA NETAIKOME IŠSKAITOS <...> jei draudžiamasis
įvykis įvyko dėl trečiųjų asmenų
kaltės, yra nustatyti kaltininkai, jų kaltė įrodyta ir mes
įgyjame teisę regreso tvarka išieškoti išmokėtą draudimo
išmoką iš kaltininko."

Labai paprastas triukas - paskambini po avarijos visas susinervines ir
ne pacios geriausios bukles, tau uztikrintu tonu pasako, kad francize
tau bus skaiciuojama betkuriuo atveju ir kreipkis i kaltininko CA
draudima, kad to isvengti. Tarp kitko kiek pamenu - skambinau du kartus
ir skirtingi atsiliepe konsultantai patvirtino ta pati.

O siaip anksciau visada viska tvarkydavau tik per kasko ir tik pas
gamintojo atstova, nesvarbu ar masina nauja ar 8 metu.

Dar kiek pamenu po menesio baigesi kasko sutartis ir jos nepratesiau tai
masinai, o kitos masinos kasko pervedziau i kita draudimo bendrove.