Tema: Re: rimtas ivykis: Hyundai garantijos praradimas
Autorius: andzeja
Data: 2019-01-10 11:39:10
Kita karta pasiskaityk salygas, nes kai mano tevui nurase auto, tai jis kreipesi i savo kasko, o ne i kaltininko civilini. Ismokejus pinigams uz masina, paaiskejo, kad ka tik nupirktas kasko nustoja galioti ir ant kitos masinos jo likuti neina perrasyti. - 300 eur, taip sakant. Butu ejes  per kaltininko civilini, butu likes ir kasko likutis. Taip kad....

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/