Tema: Re: OT: vaik? draudimas ir penCija
Autorius: Nitro
Data: 2018-11-23 15:06:30
Del anuiteto - mano nuomone tai, kad anuiteto paslaugos teikejas paliekamas tik vienas - sodra, yra LABAI blogai. Tikiuosi, kad toks ribojimas bus pakeistas.

O pensiju sistema statistiskai yra keiciama kas 5 metus - pasikeitus valdziai :) Jau ir del to diskutuot apie kazkoki teiseta lukesti yra labai sunku...

Pats anuitetas yra tam tikra draudimo forma - uz sukauptus pinigus tu nusiperki draudimo polisa, pagal kuri visa gyvenima gausi nustatyto dydzio menesine ismoka. Jei gyvensi ilgiau nei tikisi draudimo bendrove - islosei tu, jei gyvensi trumpiau - islose draudimo bendrove. Paprasta :)

Bet kokios galimybes kazka paveldet ties anuiteto nusipirkimu pasibaigia (yra berods isimciu, bet nesu tikras kad jos lieka nuo 2019)