Tema: Re: OT: vaikų draudimas ir penCija
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-11-23 08:33:03
kažkada vaikų paėmiau SEB už tipo geresnes palūkanas. Tai galėjau neimt,
tas ant to - minusas konkretus. Nei nutraukt nei palikt, suvalgė
nenaudojamoj sąskaitoj buvusius pinigus, tai dabar jau "aktualiais"
mokėt reikia, nu gaidIs vienu žodžiu.
o geriausiai tai čia kažkada pokalbis su vadybininke ten kažkokia,
pasiūlė dar pasididint. Tai, kad sakau ir taip jau tuoj štuka minuso
bus, kame čia man gerumas. Tai sako - sutaupyt padedam. Aš - kaip
sutaupyt jei minusas? Tai sako, nu padedam jums neišleist pinigų, va mol
saugūs guli nuo maGsimos akcijų :D. Į klausimą ką gali pasiūlyt jei ir
be jų moku neišleist, neatsakė......