Tema: Re: OT: vaik? draudimas ir penCija
Autorius: KandysRomka
Data: 2018-11-23 10:31:31
Taip, denominacija jauciasi, bet reik nepamirst, kad visa ta laikotari
draustas buvau. Juk jei skaiciuosim privalomaji transporto priemones
draudima tai as dar didesniame minuse, nes jau 15 metu be ivykiu
vazineju,o draustis vistiek reikia.
As juodam minuse su CASCO draudimu. Per 3 pirmus metus gavau ismoka
siekancia 30% mano metines imokos ir tai ne is savo draudimo, o is
degalines, kurios plovyklos sepetys viena detale brukstelejo.