Tema: Re: OT: vaikų draudimas ir penCija
Autorius: As Tu
Data: 2018-11-23 09:10:54
Nieko nesiulau pirkti ar parduoti, tai bus tik mano asmeninė patirtis ir
nuomonė.

Visi gyvybes draudimai įpareigoja n metų mokėti įmokas, vien tai yra
nepatrauklu. Yra administracinis, kurio dydis yra lygus vaiką apdrausti nuo
traumų ir nelaimingi atsitikimai mano atveju 10k eur metinis draudimas
30-50eur. priklausomai nuo bendrovės. Tai yra mažiau nei administracinis be
įsipareigojimų.
Kaip kaupti indėlį vieniems to reikia, kiti turi paskolas, kurias gali
atiduoti anksčiau ir taip sutaupyti nemažas palūkanas, kas gali eiti
sportuoti ir už tai nusipirkti abonementą.
Kas liečia antą pakopą, labai svarbo ko siekiate ją pasirenkant. Mano
tikslas dalyvauti joje ir turėti paveldimą dalį, aš jį vadinu gyvybės
kaupiamuoju draudimu.
Man mirus žmona/vaikai juos gaus į sąskaitą.
Antra pakopa stipriai pasikeis ir kiek sukaupsi gali pasiskaičiuoti: 3,5proc
jei kaupsi maksimaliai. per metus sukaupsi 0,035*12=0,42atlyginimo. Jei man
40 ir iki pensijos ateinančius 25metus dirbsiu, tai įmokėsiu0,42*25=10,5
atlyginimo. O dabar prasideda mistika. Iš istorijos fondai neuždirba daugiau
nei infliacija, tai realiai bent aš tikėčiausi išeidamas į pensiją gauti
savo tuometinių 10 atlyginimų. Realiai aš pasirašęs maždaug pries 10 metų ir
man ši teorija pasiteisina.