Tema: Re: OT: vaikų draudimas ir penCija
Autorius: MRT
Data: 2018-11-23 12:38:42
> <..> O dabar prasideda mistika. Iš istorijos fondai neuždirba daugiau nei infliacija, tai realiai bent aš tikėčiausi išeidamas į
> pensiją gauti savo tuometinių 10 atlyginimų. Realiai aš pasirašęs maždaug pries 10 metų ir man ši teorija pasiteisina.

o jei paskaiciuot tarkim kokiems 15 metu ta 10 atlyginimu,
tai i menesi gausis ~5,6% atlyginimo... va is kur tas "orus gyvenimas" :)

> Kas liečia antą pakopą, labai svarbo ko siekiate ją pasirenkant. Mano tikslas dalyvauti joje ir turėti paveldimą dalį, aš jį
> vadinu gyvybės kaupiamuoju draudimu.
> Man mirus žmona/vaikai juos gaus į sąskaitą.

patikslint, ar reikia mirti iki isejimo i pensija, t.y. iki anuiteto, ar nebutinai?..
t.y. prisidenu prie originalaus klausimo dalies:
# Gal kas nagrinėjotės - ten tas anuitetas normaliai ar gaidys?