Tema: Re: vaikų draudimas ir penCija
Autorius: Sail
Data: 2018-11-23 08:30:55
1. Aviva siunti kuo toliau, ju administravimas viska suvalgys. Be jokiu
kalbu, eilinis lochatronas visi investiciniai gyvybes draudimai ir pan.

2. Turi lisnu pinigu, gali pirkt akcijas, obligacijas arba nekilnojama
turta. Del anuiteto kiek zinau keicia istatyma, galesi pirkt tik is sodros.
Tad gaunasi tas pats tavo pinigu nusavinimas, nes sodros situacija tik
bloges, tad anuitetu salygos irgi nebus geros, ir neturesi pasirinkimo.

Su valstybe zaisti piniginius zaidimus niekada neapsimoka, jie bet kada
pakeis salygas savo naudai, ir lieki ant ledo.