Tema: Re: OT: vaik? draudimas ir penCija
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-11-23 10:44:34
Draudimas ir kaupima kirtingi produktai. Tu gavai apsauga. Cia kaip
mokejai uz signalizacija. Pas mus del terminijos ir tai, kad kompanijos
neiskirtos, zmones daznai painioja siu produktu paskirti. Minimas - turi
teise egzistuoti, bet realiai naudos is jo pas mus nelabai daug - yra
efejtyvesniu priemoniu. Kaip variantas - dazniau apsimoka geras
draudimas be kaupimo, o kaupti kazkokiu kitu budu - kad ir imokomis uz NT.