Tema: Re: OT: vaik? draudimas ir penCija
Autorius: Sail
Data: 2018-11-23 13:45:09
Sunku butu atsekti, kokia tu akciju isigijimo verte. Pirkta vienoj vietoj,
pervesta pas kita brokeri, etc etc.
Neaisku, nuo ko GPM skaiciuot reiktu. Kazkada pakakdavo isklaikyti tam tikra
termina, ir pardavimas buvo be GPM.

Del vertes pokycio nesvarbu, pinigu nereikia siuo momentu, ne del to pirkta
buvo.