Tema: Re: vidutiniai matuokliai
Autorius: Doxlas
Data: 2018-09-14 10:11:43
Aš supratau, kad būtent dėl skaičiavimo metodikos ietys laužomos.
O dėl paklaidos - manau, kad ji gaunasi didesnė, nei buvo projektinėje
užduoty. Tiesiog Fima sutaupė ant įrangos ir bandė tai kompensuoti infos
apdirbimo algoritmais.

wrote in message news:pnfm7u$g8q$1@trimpas.omnitel.net...

2018-09-14 09:49, Doxlas rašė:
> O kad ta pati kompanija ruošia metodiką ir paskui tą metodiką
> sertifikuoja - ar tai normalu?

Aš galvojau, kad sertifikuoja prietaisus, o ne metodiką...

> Kiek aš supratau iš spaudoje buvusių straipsnių - pagrindinė problema,
> kad nėra fiksuotų ruožo starto ir finišo linijų. O OCR suveikia 20 metrų
> intervale, ir nuo tada fiksuojamas konkretaus automobilio laikas. Todėl
> ir paklaidos.

Visuose prietaisuose yra paklaidos? Tame tarpe ir įprastiniuose
radaruose. Kame čia konkreti problema?