Tema: Re: vidutiniai matuokliai
Autorius: ostapas
Data: 2018-09-07 12:12:51
kodekai?

"fenix"  wrote in message news:pmtf97$d9u$1@trimpas.omnitel.net...

2018.09.07 12:01, Ignas rašė:
> speju, kad kazka sumaisei... ar grupsus, ar pasnekovus, gal gera
> kokteiliuka... :)

hhmmmm... gal atsakysiu paprastai: man nekelia problemu tuose ruozuose
vaziuojantys -10 ar -15, nes pasirenku viena is keliu tinkamu sprendimu.
nematau kazkokio iskrypimo, jeigu vaziuot kazkas pasirenka 60 ten kur
leidziama 90. as pats is tu, kurie vaziuoja greiciau uz leistina, bet
priekyje traktorius ar pensininkas man 0 emociju. apart sekmadienio
vakaro 20-30km betonkelio ruozo nera LT tokios situacijos, kad turetum
desimtis kilometru vilktis is paskos ir prarasti daugiau laiko nei kava
kolonkej ar sustojimas pamyzt.